Nejčastější dotazy

Jak mohu uplatnit slevový kupón?

Slevový kód, který Vám přišel na Vámi zadanou emailovou adresu vložíte v prvním kroku objednávky (KOŠÍK) do políčka Slevové kupóny.

Co mám dělat když mi slevový kupón z nějakého důvodu nefunguje a neodečte mi slevu?

Může se stát, že z technických důvodů nepůjde slevový kupón uplatnit. V tom případě nás neváhejte kontaktovat na čísle +420 541 233 424, nebo vepište slevový kód do poznámky k objednávce s tím, že Vám nejde uplatnit, a my to již za Vás zařídíme.

Mohu si u Vás objednat zboží i bez registrace?

Ano, zboží si u nás můžete objednat bez registrace přes formulář Rychlá objednávka, který najdete v druhém kroku objednávkového procesu.

Jak mám postupovat, pokud se mi z nějakého důvodu nepodaří dokončit objednávku?

Pokud se Vám nepodaří dokončit objednávku, neváhejte nás kontaktovat a to v pracovních dnech, od pondělí do pátku 8:00 - 18:00, na čísle +420 541 233 424. Nebo emailem na info@luxprim.cz.

Co mám dělat v případě, že jsem již odeslal objednávku, ale chtěl bych ji ještě změnit nebo přidat další zboží?

Pokud ještě nebyla objednávka zabalena a odeslána, není problém Vám zboží do balíku přidat. V tomto případě volejte na +420 541 233 424. Jako druhou možnost můžete vytvořit novou objednávku a napsat do poznámky, že zboží chcete přidat k předchozí objednávce + její číslo.

Mohu u vás uskutečnit objednávku po telefonu?

Ano, zboží si u nás můžete objednat i po telefonu a to na čísle +420 541 233 424. V pracovních dnech, od pondělí do pátku 8:00-18:00, se Vám budou naši kolegové rádi věnovat a ochotně Vám poradí s nákupem.

Jakým způsobem mohu objednávku zaplatit?

Objednávky je možné uhradit několika způsoby:

  • Hotově nebo kartou při osobním odběru v našem showroomu VIENNA LIGHT POINT
  • Online kartou
  • Bankovním převodem
  • Dobírkou

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano, svítidla Vám zašleme i na Slovensko, ale je nutná platba předem a dopravné se liší od dopravného v rámci ČR (většinou se cena pohybuje kolem 15 €).

Jak dlouho trvá než zboží vyexpedujete?

Zboží, které máme skladem, expedujeme od pondělních 8 hodin, do pátku 15:00. Objednávky přijaté po páteční 15. hodině expedujeme hned v pondělí ráno.

U zboží, které skladem nemáme a objednáváme jej u dodavatele, je v detailu produktu vždy uvedena dostupnost. Obvykle se jedná o dobu v rozsahu 3 - 21 pracovních dnů. Pokud dojde na straně dodavatele k nějakému zpoždění, informujeme Vás telefonicky nebo emailem.

Mohu si zboží prohlédnout na vaší prodejně?

Ano, můžete navštívit náš showroom, kde máme naše nejprodávanější svítidla vystavena. Najdete nás na adrese VIENNA LIGHT POINT Vídeňská 101/119, Brno, 619 00.

Co vše potřebuji k reklamaci a jak dlouho trvá její vyřízení?

K vyreklamování produktu potřebujete vyplněný Reklamační formulář, který najdete ZDE. Dále je potřeba také kopie dokladu o koupi svítidla. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní od uplatnění reklamace, ale my se případné reklamace snažíme vyřídit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.